ELZAB K2 Pay – instrukcja na wypadek zapętlenia unieważnienia transakcji K2Pay

Co zrobić przy zapętleniu unieważnienia transakcji K2Pay?

Instrukcja na wypadek zapętlenia unieważnienia transakcji K2Pay

Po pojawieniu się komunikatu “unieważnienia transakcji” możemy wykonać na terminalu następuję kroki.

Przeprowadzenie operacji wymaga kontaktu akceptanta (merchanta) lub serwisanta (dealera) z infolinia Verifone, aby uzyskać hasło Administratora. Hasło jest ważne przez 24 h.

Verifone pomoc telefoniczna:

Helpdesk Verifone dla serwisanta 22 711 43 75 czynny 24 / 7
Helpdesk Verifone dla akceptantów 22 711 43 74 czynny 24 / 7

Instrukcja krok po kroku:

Na liście powiadomień jest pozycja „Błąd wysyłania unieważnienia”

Pierwszy krok w unieważnieniu transakcji na Elzab K2Pay

Po kliknięciu w to powiadomienie prawdopodobnie wyświetla się ekran:

Drugi krok w unieważnieniu transakcji na Elzab K2Pay

Wtedy należy wybrać opcję USUŃ. Na ekranie pojawi się pytanie o hasło Menagera. W górnym prawym rogu powinny być widoczne 3 kropki i po ich naciśnięciu powinna być możliwość wybrania Administratora.

Wówczas należy wprowadzić hasło Administratora (hasło ważne danego dnia generowane w VHQ, które też jest wymagane do przywrócenia ustawień fabrycznych).

Leave a Comment

Twój e-mail nie będzie publiczny. Wymagane pola są oznaczone *